گروه های جهادی بسیج شهرستان بناب این بار در قالب یک اردوی جهادی برای ارائه خدمت بهتر به مردم آستین بالا زده اند و امروز در روستاهای حاج مصیب و قره قشلاق سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش انعکاس بناب، تزریق واکسن کرونا، ارائه خدمات پزشکی و داروی رایگان، توزیع لوازم التحریر به تمامی دانش آموزان، برگزاری نشست بصیرتی، توزیع ۵۰۰ عدد غذای گرم به تمامی خانوارها از جمله خدماتی بود که امروز گروه های جهادی بسیج دانشجویی و بسیجیان حوزه خاتم الانبیاء در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این روستاها انجام دادند.

سرهنگ پاسدار حیدری در حاشیه این رزمایش جهادی از حضور گروه های جهادیِ بسیج دانشجویی، حوزه خاتم الانبیاء و پاسداران سپاه ناحیه بناب در مناطق محروم حاج مصیب و قره قشلاق قدردانی کرد و گفت: مساجد این روستاها امروز به عنوان مراکز واکسیناسیون در خدمت اهالی بوده و کادر شبکه بهداشت و درمان بناب نسبت به تزریق واکسن به همه خانوارها اقدام خواهد کرد.

وی همچنین از تدارک کیف و لوازم التحریر برای دانش آموزان این مناطق خبر داد که همزمان با قرارگیری در روزهای آغازین سال تحصیلی تقدیم آنان گردید.

فرمانده سپاه ناحیه بناب تاکید کرد: سپاه و بسیج در همه برهه ها در کنار مردم بوده و این خدمات در قالب اردوهای جهادی و رزمایش خدمت در مناطق محروم بناب ادامه خواهد داشت.

برگزاری مراسم فرهنگی و نیز عزاداری با حضور روحانیت معزز، همچنین اطعام غذای گرم به همت مجتمع فولاد صنعت بناب، از دیگر اقدامات ارزنده گروههای جهادی در روستاهای حاج مصیب و قره قشلاق خواهد بود.

گفتنی است ارزش ریالی خدمات ارائه شده طی امروز در این دو روستا، بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برآورد گردیده است.

 

گزارش: مجتبی امیررستمی